UppCon: Uppföljning...

Niklas Stockenstrand - en av mina kollegor i Staffars Seriers monter på UppCon har låtit mig ta del av sina bilder. Då han lyckades väldigt bra, och har mycket fler trevliga poserade bilder så tänkte jag dela med mig av dem här (med Niklas tillstånd så klart):

Vi börjar väl med att visa en bild som jag själv missade... De tre prinsessorna i SF-bokhandelns monter. Vi var alla imponerade.. Speciellt av två saker.. Dels hur man orkade stå hela lördagen (som var så kall och fuktig att jag fortfarande känner av det) med bara axlar och dels hur man kunde komma in i montern med de vida kjolarna! Synd att jag själv missade att ta några bilder på den glada trion, men vi hade ganska högt tryck på vår monter... Alltsomallt så hoppas jag att alla som var där var nöjda och att alla hade kul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar