Tortyr? Är det okej bara man kallar det något annat?

Jesse Ventura... well.. Jag har inte riktigt samma politiska åsikter som Jesse Ventura... men, när jag såg detta klipp?



All heder åt Jesse Ventura!

Jag kunde inte låta bli att dela med mig av detta...

Jag borde sett detta klipp innan jag hamnade i en debatt.. Det var med en kille från Liberal Ungdom som ville att jag skulle skicka honom till EU... men han är för dödsstraff och för att tortyr skall tillåtas... och det kan jag inte tillåta...
Hade jag sett det här klippet först så hade jag haft lättare att tala om för honom vilken idiot han är.

3 kommentarer:

  1. intressant mix på din blogg. Ghostbusters-inlägget och Towel-day var två favoriter, så som ock detta! :)

    SvaraRadera
  2. Tack.

    Bloggen blir väl på något sätt en mix av mig. Kanske inte samma proportioner, men ungefär samma recept.

    SvaraRadera
  3. Kul att du gillar några inlägg.. ;-)

    Om en person gillar det jag skriver så är det värt det.

    SvaraRadera