SPX dag 3

Söndagen så jobbade jag på SPX... eller.. jag drog runt och när någon behövde gå och uträtta behov såsom bio, mat och toalettbesök så var jag där... Tre olika bord satt jag vid, och det måste väl räknas som ett rekord för mig. :-)

Jag trodde för övrigt inte att jag kunde ruinera mig mer, men eftersom jag redan satt sprätt på hyran som skall vara betald i morgon så är det väl lika bra att sätta sprätt på matpengarna för maj också, tänkte jag. Sagt och gjort, en fylld väska med fanzin senare...

  • Mest överraskande fyndet, ett exemplar av Sfinx nr 3/1987
  • Mest överraskande förfrågningar: Alla som ville ha mina Seriewiki-knappar. (Fast de är fula som stryk).
  • Trevligaste avslutningen: Jag vann i Jägersro fast jag inte spelat spelet på mer än 20 år.
  • Jag hittade någon att ge bort min "I love Yuri"-knapp till! ;-)
  • Bästa drog-liberala omslaget: Babian nr. 7.
Sedan till alla som klagade över ett tidigare inlägg i denna blogg och tycker att Mikael Sol är sveriges sexigaste attraktivaste serieskapare: Jag säger inte emot er. Det finns ingen absolut sanning; jag har bara en annan smak än ni har.

Nåja, det viktigaste var att jag fick tag i en Anima-mugg och en underbar knapp från Stef Gaines (även hon en mycket duktig serieskapare som vann juryns hederspris på Pencon tidigare i år).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar